Pe toti ne-a afectat criza si am incercat intr-o maniera sau alta, sa ne revenim. Insa clubul sportiv Real Madrid a avut o initiativa mai putin obisnuita, semnand un contract cu compania Little Kiss, pentru ca insemnele echipei sa apara pe o noua colectie de lenjerie intima, sub egida brandului mai sus mentionat. Paleta de produse, care se va numi Luxe, va fi compusa din trei categorii de produse: una sport, in nuante de alb si negru, o alta ce va purta emblemele clubului, si o a treia care va motiva pe deplin alegerea numelui pentru colectie: produse din matase neagra, sexy.
Aceasta strategie de marketing este una bine gandita, luand in considerare ca anual, echipa spaniola incaseaza 100 milioane de euro doar din vanzarea produselor cu insemnele echipei.
Produsele vor fi disponibile pentru achizitie la inceputul lunii martie, alaturi de deja faimoasele tricouri ale echipei madrilene, pe site-ul oficial al clubului, precum si in magazinele acestuia.
Little Kiss, compania partenera, si-a inceput activitatea in 1959, iar in prezent, brandul are magazine deschise in 41 de tari, de pe toate cele cinci continente.
No Comments